Aastaringne rehv sõidu- ja maastikuautodele mitmetasandilise protektori mustriga, mis suudab pakkuda sportlikke omadusi maanteel ja suurt mugavust kruusateedel. Tõhus nii kuival kui ka märjal teekattel, samuti õhukese lumekatte korral.

E
Kütusekulu.

7 klassi - A klassil vähim kütusekulu, G klassil - suurim.

E
Haarduvus märja teekattega.

7 klassi - A klassil maksimaalne haarduvus, G klassil - minimaalne.

70
Müratase.
Rehvimüra mõõdetakse detsibellides (dB), mida väiksem  dB arv, seda vaiksem rehv. Müratase sõltub ka sõiduki klassist.
  • Markeering M+S
    Rehvimuster tagab tunduvalt parema haarduvuse (võrreldes suverehvidega) lumistel ja poristel teedel. Antud markeering ei garanteeri talvist sooritusvõimekust.
  • Sümmeetriline muster
    Optimaalsed näitajad eri ilmadega. Monteerides pole tarvis järgida pöörlemissuunda.
  • Radiaalrehvid
    Kiirem sõit kergema koormaga.
  • Suur läbisõit
    Läbisõit sõltub materjali vastupidavusest ja sellest, kas rehvi protektori disain võimaldab sellel ühtlaselt kuluda.
  • Kaitse vesiliu tekkimise eest
    Rehv suudab liigse vee kontaktpinnalt tõhusalt eemale juhtida.

Stabiilsus suurel kiirusel ja halva ilmaga

Pidev keskmine plokivöönd viltuste lamellidega suurendab stabiilsust suure kiirusega sõites ja veojõudu keerulistes ilmastikutingimustes.

Kaitse vesiliu tekkimise eest

Sügavad, keskelt külgede poole suunatud sooned ja laiad drenaažikanalid juhivad vee kontaktpinnalt eemale, vähendades sel viisil tugeva vihmaga vesiliu tekkimise ohtu.

Suur veojõud ja tõhus pidurdamine

Massiivsed küljeplokid ja nendevahelised laiad sooned lihtsustavad sõitma hakkamist ja pidurdamist. Seejuures tekitab rehv sõidu ajal nn valget müra, mis kompenseerib muu rehvi põhjustatava müra. Selle tulemusel on müra neutraalne ega häiri ning sõit on mugav.

%Sizes%