Maxxis tugevdab oma euroopa-positsioone
Saavutused

Silverstone’is toimunud esitlusel selgitas Maxxis Suurbritannia filiaali tegevdirektor Derek McMartin, et ettevõte tegutseb praegu väga aktiivselt OE (originaalvarustus) valdkonnas: "Me teeme koostööd väga paljude maailma autofirmadega, viimasel ajal oleme sõlminud Euroopaski üha rohkem lepinguid. Maxxis uuringuüksuses töötab 1200 innimest, "Mercedes’ega" toimuva koostööprojekti raames laiendame Shangai testimispolügooni.”

Maxxis esitles Silverstone’is Maxxis Premitra HP5 suverehve, millest saab kaubamärgi uus Euroopa-lipulaev. Rehvid on pälvinud “A”-hinde haarduvuse eest märgadel teedel, võrreldes eelmise mudeliga (Maxxis Pro R1) on parendatud mitmeid näitajaid (pidurdamine märjal ja kuival teekattel; vastavalt +10% ning +2%), veeretakistust vähendati 9% võrra.

"Turul nõutakse rehve, mille sooritus teedel oleks võrreldav premium-klassi rehvidega, ent oleks taskukohased piiratud eelarvega tarbijatele", -  märkis McMartin, lisades, et “Maxxis konkureerib oma segmendis suurimate rehvitootjatega".

Pärimisele euromärgituse olulise kohta lisas McMartin, et kõik sõltub turust: "Saksamaal tähendab märgistus väga palju, Suurbritannias, seevastu, küsitakse, et mis see maksab?". Meile see sobib. Üks Michelin, Pirelli ja Continental rehv maksab 168 eurot, ning poes võidakse öelda, et samasuguse euromärgistusega teise tootja rehvid on tunduvalt odavamad. Tänu sellele läheb meil hästi, väga paljud autojuhid on meie rehvidele üle läinud. Pealekauba tajuvad suured ning tuntud kaubamärgid praegu teiste tootjate suurt survet".

Maxxis Premitra HP5 rehvid on valmistatud ränidioksiidi sisaldavast kummisegust. McMartin märkis, et kõrgtehnoloogilistest rehvides kõneldes on Maxxis rehvidel, tänu paremale tuntusele, Hiina kaubamärkidega võrreldes omad eelised. "Võib toota ränidioksiidiga rehve, ent need on kallid, see annab hinnas tunda, - sõnas ta. – Samas, kui keegi pole su tootest ealeski midagi kuulnud, on seda pea võimatu teha. Me kasutasime seda tehnoloogia üsna pikk aega, ent sellegipoolest pidime ootama, kuni turg võtab Maxxis-rehvid omaks. Lihtne on toota rehve, mis maksavad, ütleme, 168 eurot, ning kogeda, et tarbijail pole neid vaja. Peab jääma realistideks ning mõistma, mida turg aktsepteerib ning mida mitte".

22.08.2017