Teadusliku uurimistöö laienemise ja üha uute toodete loomisega sai Maxxise spetsialistidele selgeks, et vaja on uut maailmatasemel testimiskeskust. See ka ehitati ja avati 2012. aastal Shanghai lähistel, kasutades ekspertiisi ja tehnoloogiaid kogu maailmast.
Testimiskeskuse pindala on 860 000 ruutmeetrit ja selle ehitamine läks maksma 150 miljonit dollarit.
Keskuse 11 segmenti on mõeldud rehvide testimiseks erinevates distsipliinides: juhitavus kõrgel kiirusel, pidurdamine kuival ja märjal teel, müra-, vastupidavus- ja vibratsioonitaseme kindlakstegemine, vesiliug jpm.
Kurvides on rajal 45-kraadine nurk, mis võimaldab pikka aega säilitada kiirust kuni 210 km/h.
Rehvide jõudluse testimisel märjal teekattel suudab raja varustus tagada pideva kindla sügavusega veekihi. See võimaldab teha täpseid ja realistlikke mõõtmisi.
Rajal on ka 13 erinevat kattetüüpi, mis vastavad tegelikele teepindadele ja võimaldavad inseneridel uurida rehvide käitumist spetsiifilistes olukordades.
Tänu sellistele terviklikele katsetele suudavad Maxxise rehvid näidata võrdlustestides suurepäraseid tulemusi ja on populaarsed nii igapäevasõitjate kui ka erinevates sõiduvõistlustes osalejate seas.